Welkom to Quilfort's Modern Life

Hoe trots zou 18 jarige Quilfort vandaag zijn?

Het leven is best hard. Wij leven ondertussen alweer in het jaar 2015 en staan wij op het punt om de tweede verjaardag van onze koning te vieren. Het is dan belangrijk om af en toe stil te staan, je leven te reflecteren en te kijken of jij echt zoveel in het leven hebt gedaan als jij zou willen.
Iedereen heeft op 18 jarige leeftijd wilde ideeen wat zij willen doen. Wie ga ik zijn, wat ga ik bereiken en wat wil ik graag doen in 1001 dagen. Gelukkig kan ik dit wel, dankzij het Day Zero project.

20059_1178693147941_1701452_nDay Zero was één van mijn eerste probeersels tot het maken van een blog. Uit mijn intro is wel te merken dat ik gedwongen werd door enkele dames uit mijn middelbare scholierentijdperk. Het concept van Day Zero is simpel. Je maakt een lijst van 101 dingen die jij binnen 1001 dagen moet voltooien. Dit is 2,75 jaar. Lukt dit niet, dan moet jij het goede doel belonen met een aantal welverdiende doekoes. Ik zeg er meteen bij voor de mensen die mijn intro ga bekijken, 18 jarige Quilfort was een eikel, no way dat ik geld voor het goede doel ga geven.

Ondanks dat mijn vroegere zelf een eikel was ben ik het wel verplicht om te gaan kijken hoe tevreden hij zou zijn met awesome 24 jarige Quilfort. Dit ga ik doen door samen met jullie te kijken naar mijn doelen en kort te beschrijven wat ik precies heb gedaan. Zijn jullie er klaar voor om terug te gaan in de gedachten van Quilfort. Let’s Go.

 

1-Landen Bezoeken: Japan, Egypte, Turkije, Verenigde Staten [FAIL]
Het begint meteen al met een keihard fail, alleen Turkije heb ik bezocht. Ik kom daar ooit nog wel eens.

2-Skates Kopen en Weer gaan Skaten [FAIL]
Dit wil ik nog steeds, jemig ik moet echt proactiver worden

3-Stage Lopen in het Buitenland [Succes]
Ik heb geen stage gelopen maar heb wel gestudeerd in Zweden, dus ik keur het goed. Problemen mee? Dit is toch lekker mijn lijst

Studerner4-Relatie Langer dan 6 maanden aanhouden [FAIL]
HA HA HA HA

5-24 uur Gamen(met david) [Succes]
Heb ik wel eens 24 uur gegamed met David? Dit is een twijfel en die rond jij altijd naar boven af. God of War for the Win

6-Iets kopen via het internet [Succes]
Wat een ongeinspireerd doel, wat een onschuldig doel en wat een makkelijk doel

7-Een Filmpje maken [Succes]
Dit is weer zo een lui doel of was ik echt zo lief vroeger. Dit is in ieder geval een succes erbij

8-Op vakantie gaan met vriend(en) [Succes]
Hell yeah bitches, Sziget is de baas en er is ook een wel geliefde Oost-Europa trip geweest. Party

9-Een Festival in het buitenland bezoeken [Succes]
WE GOT TO FIGHT, FOR YOUR RIGHT, TO PAAAAARTY

Sziget110-Een Kort verhaal schrijven [Succes]
Er zweven zelf meerdere berichten rond in de wereld van Q’s stories. En in mijn notebook

11-Te mooyboy de Backstreet Boys na doen met vrienden [FAIL]
Ten Eerste: Mooiboy met een Y, het is echt duidelijk dat spelling niets boeiend was in mijn wereld. Ten Tweede: Telt Karaoke mee? Nee, dammit

12-Een Lied Zingen op een podium [Succes]
Karaoke telt hier wel mee, yeahh. Uiteraard ook school theater en mijn ultieme zangdroom

13-Lord of The Rings Opnieuw LEZEN [FAIL]
Just give it up man

14-Slayer uit Guitar Hero 3 uitspelen 5 sterren op Expert [FAIL]
RAINING BLOOD, PING PING PING METAL

15-Sneakers Oppimpen [FAIL]
Ain’t nobody pimpin them shoes yo

16-1 vriend overhalen dit ook te doen [FAIL]
Ain’t nobody got time for that

 

17-Vegetarische eten voor een Week(dit ga ik dus niet halen) [FAIL]
Wat kon ik mijzelf al goed op deze leeftijd.

 

18-Om 12 uur Middernacht op een kerkhof staan [FAIL]
Nooit gedaan, nog altijd een doel

 

19-Dubbel(of meer) Date [FAIL]
Lach nog altijd door na punt 4 HA HA HA HA

 

20-Naar Starbucks Gaan [Succes]
Dit is zeker goed gekomen, Starbucks sessies voor de win

 

21-Carry Slee Benaderen Waarom Ze me naam heeft gebruikt [FAIL]
Nooit gedaan, ook al heeft mijn lieve zuster wel een handtekening geregeld

 

22-Een album van Celine Dion afluisteren met JT [FAIL]
Binnenkort ga ik jou overhalen Justin, ik zou er bijna een week vega voor gaan eten

166997_1543925718527_7648171_n23-Sensuele Music Vid Maken op het Nummer Freak Me – Another Level [FAIL]
Freak me baby, We still need to make to Video Clip

 

24-Gitaar leren spelen in 2 weken [FAIL]
Even serieus, dacht ik dat ik een superhuman was ofzo, niemand kan dit. In ieder geval ik niet, Damn Son.

 

25-Mijn Pc een week niet aandoen(en vakantie telt niet ) [FAIL]
Don’t fuck with my system Yo

 

26-24 uur in me bed blijven(op wc uitstapjes na) [Succes]
Chillings in my bed and eye candy ontvangen in de vorm van series. Wie heeft dit niet gedaan.

27-Mijn Kamer Verbouwen en De muur verven [FAIL]
Mijn kamer is een compleet witte massa waar ik een beamer op moet gebruiken, dit heb ik niet gedaan

 

28-Me Gedragen Als een gangstah uit Raamkla voor 24h [FAIL]
Serieus, Serieus, Dit was één van mijn doelen, Dit, dit. Ik ben altijd al die echte Gangstah

Gangstah29-1 dag lopen met een nepbril [FAIL]
Helaas geen hele dag, wel een heel feestje, maar ik moet hem toch afkeuren.

 

30-Een product/dienst Promoten [Succes]
Promoter voor de win met o.a.  van Playstation, Sonos, Kattenvoer en een app waar oudjes kunnen klagen bij de gemeente

 

31-Rijbewijs halen [FAIL]
OV chipkaart en Amsterdam zijn mijn grootste problemen geweest voor dit doel.

 

32-FRIENDS marathon houden [Succes]
I’ll be there for Friends (Dit kon ook niet anders met Jennifer Aniston op mijn pagina)

 

33-Graffiti Tag zetten in de letters QDLF [FAIL]
Good Kid, Mad City

 

34-Een dag sms’en met de personen naast mij. [FAIL]
Sms is zo 2009, tegenwoordig gebruikt iedereen Telegram

 

35-48 uur opblijven [Succes]
Shots, Shots, Shots en gaan met die banaan.

 

36-The Lion King kopen Op DVD [Succes]
Be Prepared, I just can’t feel the Circle of Hakuna Matata op DVD

 

37-Reactie Sturen en zorgen dat hij in de krant komt(Metro/Sp!ts/Pers) [Succes]
Oke, er is technisch gezien geen reactie geplaatst van uwe heilige, maar ik heb genoeg geplaatst gekregen op papier  So Fuck You G’s. Daarnaast heb ik ook nog Plugout gedaan

PLug pit38-De Provincie Zeeland Bezoeken [Succes]
Treinen met Cel onderweg naar de saaiste provincie van Nederland zorgt voor een nieuwe succes

 

39-Een Mooi Logo Ontwerpen met een Q in PS [Succes]
Waar dit logo is? GEEN IDEE

 

40-Aan een Belg vragen waarom hij dom is [FAIL]
Dit is letterlijk het meeste geweldige doel dit hier staat

 

41-HARDCORE FEEST BEZOEKEN [Succes]
Defqon.1, meer hoef ik niet te zeggen.

 

42-Megamen 4 , kirby en Bionic Commando Uitspelen op de 8-bit [FAIL]
Kirby is een feit maar Bionic doet te stoer en bij Mega Man raak ik altijd mijn codes kwijt

 

43-Bij de Mac Vragen Waarom ze Nep kaas gebruiken [FAIL]
Staat opnieuw genoteerd in mijn hoofd

 

44-Een Oud en Nieuw Party Organiseren [Succes]
Welcome to 2015, bitches

 

45-Klimmen op een bouwterrein [Succes]
Als iemand ernaar vraagt, ben ik altijd onschuldig

 

46-Met een vreselijk Fout Meisje gaan(Bv mijn fout uit de 4e herhalen) [Succes]
Als jij eens moest weten 18 jarige Quilfort

 

47-Een Rap Schrijven En Preformen [FAIL]
Zo wordt ik nooit de nieuwe Busta Flex

48-Op Tv Verschijnen [FAIL]
Man bijt hond een optie?

 

49-Een idee voor een tv programma ontwikkelen en opsturen naar BNN [FAIL]
Cooking in the Halogeen en Culinair reizen zijn nooit verstuurd.

 

50-Vrijwilligerswerk doen [FAIL]
Stiekem ben ik eigenlijk best wel egocentrisch of ik heb nog niet de mogelijkheid gehad. Kies maar

 

51-JT een maand niet pesten. [FAIL]
You don’t deserve it

52-Iets Geks Met Mij haar doen [Succes]
Will smooth indian boy make his comeback in 2015?

53-Lijst maken met Top 100 mooiste beroemde vrouwen ooit. [FAIL]
Dit ga ik binnenkort doen, waarom? Omdat het kan en vrouwen heerlijk zijn.

20150108_HR_JENNIFER_ANISTON_002454-Haar met Bier wassen [FAIL]
Bier moet je drinken, niet verspillen

 

55-Jan Arentsz Beklimmen [FAIL]
Gelukkig is er tegenwoordig een heel nieuw gedeelte aan speeltuin bij ^^

 

56-Basketballen in de regen [Succes]
Ooit was ik sportief en ging ik zelfs sporten in de regen, Ooit

 

57-Overnachten op het Strand [Succes]
Zand slaapt best wel goed

 

58-Op 1 dag 20 Mensen Knuffelen [Succes]
Dit weet ik niet zeker, maar ik zou zeker verbaasd zijn als het niet zo is

 

59-Weer eens Paintballen [Succes]
Fittie zoeken met verf, awesome sauce

 

60-Een Dag alles fotograferen wat mij intresseert [Succes]
En opeens, was ik fotograaf

Bevrijdingspop61-1 van de wereldwonderen bezoeken [FAIL]
OMG, serieus Quilfort, Rome is echt om de hoek. Hoe kan jij dit niet hebben voltooid

 

62-Metallica en RATM zien [FAIL]
Toen ik nog dacht dat Rage Against The Machine terug zouden komen.

 

63-Een maand Elke dag een blog bijhouden [FAIL]
Heb ik veel blogs gehad, Ja. Heb ik ze allemaal een maand vol gehouden elke dag, Nee.

 

64-Zap de Neger spelen [Succes]
En jongens, de reflectie tijdens het zappen telt niet mee

 

65-3 maanden een dagboek bijhouden [Succes]
Waar is dat ding?

 

66-Op wintersport gaan [FAIL]
No Hables dos Sports du Hiverous

 

67-BBQ-en in de wintersport [FAIL]
1+1 is meestal 2 dus in dit geval is het geen

 

68-Proef dansles volgen [Succes]
En toch dans ik nooit, zoals eerder vermeld: Ik moet proactiever worden

 

69-Springbreak Volgen in Amerika [FAIL]
Ultra, Fuck Yeah

 

70-Een schetsboek maken met tekeningen [Succes]
Ik weet wel waar jij ligt

 

71-Een Muur van zand bouwen waar ik in kan zitten [FAIL]
Winter is coming

 

72-Bloed Doneren [FAIL]
Wordt het niet eens tijd dat ik wat goeds voor de wereld ga doen

 

73-3 series Bekijken [Succes]
Ha Ha Ha, dit heb ik zo hardcore gehaald, het is echt ongelofelijk hoeveel procent ik dit doel heb gehaald

 

74-Stuur een brief naar een vriend [FAIL]
Zouden mijn vrienden uberhaupt mijn handschrift kunnen lezen

 

75-Mezelf als iemand anders voorstellen [Succes]
The Name Is Louis

Lotus76-Donald Duck een hand geven in Eurodisney [FAIL]
Awesome Life Goals Q, Awesome Life Goals

 

77-Laptop Kopen [FAIL]
Heb ik ondertussen wel een laptop, hell yeah

 

78-Uit de Top 250 Films van IMDB 100 films zien Totaal. [0/250] [Succes]
Done Deal, You Sucka

 

79-Sushi Eten [Succes]
Ik moet mijn moeder nog een keer trakteren

 

80-Op De Snelweg Rennen [FAIL]
Gelukkig kan jij er altijd nog over fietsen

 

81-Verzamel CD’s maken voor de Humeuren: Happy , Sad , Hyper , In Love [0/4] [FAIL]
Spotify, Ik ga jou binnenkort lastigvallen met lijstjes.

 

82-Een Prijs winnen in een Loterij [Succes]
Eerste lot ooit, meteen 80,-. Daarna nooit meer iets hoog. Maar op een dag win ik hem, echt waar (zegt heel Nederland)

 

83-Op een tandem fietsen [Succes]
Tandems zijn baas

 

84-Vuurwerk Bommen maken [Succes]
Zo een beetje elk jaar met oud en nieuw, of lieg ik nu meneer agent.

 

85-Foto maken met Polaroid [Succes]
Thank god for Swedish Girls

 

86-Bungjee Jumpen [FAIL]
Dit is echt een een belachelijk eng doel met als ultieme awesomeness als Goal. Soms spoor ik echt niet

 

87-Brief schrijven naar Sinterklaas [FAIL]
En dit zal ik nooit doen. Kleuren Piet, kijk die kleurling verdient pas echt een brief

 

88-Een Horloge in mij bezit hebben [Succes]
* Kijkt heel smug op zijn pols*

 

89-5 Wedstrijden van AZ bezoeken[0/5] [Succes]
Come on AZ, Come on AZ

Voetbal90-Appeltaart maken van zelfgeplukte appels [FAIL]
Dit is nog best wel goed te doen

 

91-Nieuwe Mobiel kopen [Succes]
Ik kan beter dit doel opnieuw aanmaken

92-kamer een maand netjes houden [Succes]
Once upon a time…

 

93-Zonsondergang bekijken op het strand [Succes]
Aanrader for the homies

 

94-Basketbal net ophangen die al 4 jaar in me kamer ligt [FAIL]
Ik heb letterlijk geen idee waar dit is gebleven

 

95-Chinees Leren Koken [Succes]
Geleerd van the Orginals

 

96-Vallende sterren bekijken [Succes]
Op het strand met een dame in de hand

 

97-Paar vrienden leren koken [Succes]
Bitches love cooking with me, homies learn cooking from me

 

98-1 Week op de bank in me kamer slapen [FAIL]
Poef, de bank is gone

 

99-LP muur maken [FAIL]
Er is ooit een poging gedaan met mijn kast

 

100-Pizza maken in de vorm van een Q [FAIL]
Pizza is lekker en Pizza is fijn, waarom kan jij niet de beste letter zijn

101-Mijn toekomst laten voorspellen [FAIL]
Ik voorspel, dat ik binnenkort naar een waarzegster ga.

Dat was echt een gedoe, maar ik heb het voltooid. Allemaal voor jullie. Lief hé. Nu komen wij tot de conclusie. Zou 18 jarige Quilfort blij zijn met 24 jarige Quilfort. Uiteraard gaan wij dit doen door een simpele berekening.

Er zijn in totaal 101 verschillende doelen. In totaal heb ik 45 doelen succesvol voltooid. Dit betekent dat ik 44,5% (Uiteraard met decimaal erbij, dit is uiteraard een geweldig onderzoek)
Dit betekent dat ik in zes jaar 44.5% van de doelen heb behaald die ik officieel in 2,75 jaar moest halen.Dus zou ik trots op mijzelf zijn? Geen idee, volgens mij boeit de 18 jarige Quilfort helemaal niet.

Sziget

2 comments on “Hoe trots zou 18 jarige Quilfort vandaag zijn?

  1. Jackie
    April 14, 2015

    Wat een pareltjes zijn onze oude blogs toch ook!

    Props voor de moeite om te kijken in hoeverre je voldoet aan het zelfbeeld dat je als 18-jarige had😛

    Stiekem ben ik daar te lui voor en heeft mijn oude lijstje simpelweg plaats gemaakt voor een “grown up version”

  2. Peter
    May 13, 2015

    Dude lovin it

Leave a Reply

Information

This entry was posted on April 13, 2015 by in shenanigans and tagged , , .
