Welkom to Quilfort's Modern Life

Mijn islamitische buurt

Ik zal vanaf het begin eerlijk zijn tegen jullie. Dragon Age Inquistion doet het wegens onverklaarbare redenen niet meer en ik moet dit spel dus opnieuw installeren. De installatie doet ongeveer net zo lang als het verbeteren van onze geliefde NS dus ik heb genoeg tijd over. Vandaar dat ik jullie even in 2015 ga verrassen met een simpel bericht over een thematiek dat dicht bij onze hart ligt. Uiteraard onder het genot van Dillon Francis.

je-suis-charlie
Je Suis Charlie. Deze drie woorden kregen afgelopen weken de complete vrijheid om de wereld over te nemen. Charlie Hebdo – het links-provocative blad van Parijs – heeft dit keer eens de verkeerde persoon geraakt. Ondanks dat de satire niet alleen de islam heeft gestookt is er dit keer wel toegeslagen, vanuit het islam. Dat wij te maken hebben met de meest extreme kant van de islam heeft helemaal niets te maken voor de buitenwereld. De Islam is het kwaad en de mensen zijn het hier over eens. Lees maar eens de comments op de Facebook pagina van de Telegraaf, leider in het haatzaaien. Je zou bijna denken dat zij de aanslag hebben geplaatst als Al-Qaeda het vandaag niet had geclaimd.

De media staat bekend om het manipuleren van haar subjecten en ik zou je een geheim verklappen: Jij en ik zijn allebei beinvloed door dit concern. Dus ik ging ook even onder mijn tulband aan mijn hoofd krabben en even nadenken over het islamitisch geloof. Als iedereen zegt dat het slecht is, dan moet het wel slecht zijn toch. Tot ik een belangrijke conclusie trok. Ik leef in klein Marokko, of klein Turkije. Ik kan nog steeds niet het verschil zien. And that is not racist. Voor jullie meteen een bom in mijn huis willen plaatsen, zoek de verschillen tussen een Antiliaan en een Arubaan. Shots Fired.

Kermit

Even serieus, ik woon nu alweer bijna drie jaar in Geuzenveld en de Islam druipt van de wijk af. Arabische, Marokkaanse en Turkse mensen zijn hier in overvloed en de winkels worden ook gedomineerd door dit gezelschap. Als ik – volgens Wilders – ergens last zou moeten hebben van het kwaad genaamd Islam, dan zou het hier moeten zijn. Dit zou de wijk moeten zijn waar ik word weggepest, beroofd en mentaal gestript zou moeten worden van mijn denkwijze.
Afgelopen week was het dan ook raak. Ik liep over straat met mijn meest hollandse vriend in mijn assortiment en ja hoor, wij werden uitgescholden. Wat kijk je naar mij | Zout op | Als jij naar mij blijf kijken sla ik je in elkaar | Jij moet niet met mij fucken | Je moet jezelf verdedigen | Het is een kut wereld | Zie wat er gebeurd in Parijs | Zorg dat je jezelf kan verdedigen | Zorg goed voor je familie, dat is belangrijk (Ps: Dit gesprek ging echt zo, het praten kwam van zijn kant en binnen een minuut veranderde hij van Gangsta naar Wereldverbeteraar). Fucking Geuzenveld, ik kan geeneens op straat lopen. Maar wij hebben nu wel te maken met een man van het negeoride ras. Heb ik hier wel te maken met de Islam.
Ik heb een ander voorbeeld, Ik stond in de rij bij de welbekende Vomar en ik werd in mijn rug geduwd. Dit asociaal persoon van een mens wurmde haarzelf voor mij als een slang. Maar dit was een oude blanke vrouw.

This+is+why+i+love+old+people+and+there+_2a0f6d847fadc6879ffa9ebe28d70a3d
Oke wacht, ik zou iets van een Marokkaan/Turk erbij halen. Laatst zag ik een Marokkaan lopen en hij hielp een vrouw oversteken. Oh damn. En toen ik vijf cent miste in de welbekende Vomar, kreeg ik die van een Turk. Oh Shit, dit kan niet. Oke, ik moet wel zeggen. Ik geef nu een heel eendimensionaal beeld. Het is een beetje makkelijk om alles op het geloof af te schuiven in deze tijd van angst. Ik vraag mij alleen af: Als de KKK in deze technologische tijdperk haar activiteiten had uitgedacht, was er net zoveel aandacht naar het Christendom gegaan?
Ik wil alleen als positieve noot aan het einde de wijze woorden van Dillon Francis meegeven. Money Suck, Friends Rule

Leave a Reply

Information

This entry was posted on January 14, 2015 by in shenanigans and tagged , , , , , , , .
