Welkom to Quilfort's Modern Life

Got More Likes Than A White Girl Talking

Ik ben al een tijdje aan het schrijven. Nooit heel serieus, vaak voor mijzelf en af en toe voorgedragen aan mijn welbekende kat Poetie. Het is leuk, heerlijk en sinds zijn 12e heb ik al het idee voor een boek genaamd Perfuckt. Ja, toen was ik al een intellectueel kreng.
Q
Ik denk dat mijn eerste publieke teksten ontstonden op Hyves. Ik weet nog dat ik eens een haatbericht heb gemaakt over het woord krabbelen en de eventuele seksuele landing voor dit woord. Nu ik erover terugdenk, wat een gezeik kwam er uit de klein(ere) Q maar gezien de reacties werd dit gewaardeerd. Het stuk stond vol spellingfouten, tegenstellingen en slecht onderbouwende argumenten maar werd met liefde gelezen door mijn wereld. Buiten deze wereld las men ook van alles en wow, wat een reacties.

RIP Hyves

Ik denk dat dit voor mij een Aha momentje is geweest. Ik vond het leuk als mensen mijn kijk op de wereld konden lezen en ik werd blij als ik hier in het echte leven op werd aangesproken. Mensen luisterde echt naar mijn woorden.
Na Hyves heb ik nog een aantal keer een poging gedaan om te schrijven. Ik heb nog een tijdje een soort online dagboek bijgehouden om meer aandacht te genereren. Dit ging best wel goed, geen idee waarom ik ermee gestopt ben.

Ik liet mijn stem toen horen via Twitter. Leuke tijd,veels te persoonlijk gereageerd en in 2014 alles weer verwijderd. Facebook is niet echt een goed platform om mijn mening te uiten. Er zijn in het verleden langere posts gehad en af en toe krijg ik echt tantoe veel likes hierop. En nu dus een blog terwijl ik voor mijn huidige baan aan MSN voor gevorderden aan het uitvoeren ben. En dat doe ik nu, tijdens mijn werk. Maar ik maak er nu een einde aan. Veel plezier, geniet en denk aan mij voor altijd.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on October 10, 2014 by in shenanigans and tagged , , , , , .
