Welkom to Quilfort's Modern Life

Music: Quilfort Tracks van September

Plotseling heb ik opeens tijd. Op het moment wacht ik op een telefoontje dat om vier uur zou komen. Helaas is dit nu tussen 16:00 en 17:00 geweest. Ik zit toch achter mijn PC en wil een blogpost maken.
Maar omdat ik niet weet hoeveel tijd ik heb laat ik jullie wat tracks horen die ik op het moment luister.
Luister en geniet

Full Crate X Mar – Man x Woman

Heerlijk om te zien dat deze twee eindelijk de respect krijgen die zij verdienen. She Was Fly was een van de eerste nummer die ik een “Star” gaf op Spotify (om precies te zijn op 10 juni 2010) en sindsdien heb ik ze een klein beetje gevolgd. Uiteraard komt het uit Nederland vandaan

Childish Gambino – Sober

Because of the Internet heeft mij echt verbaasd. Troy is zijn naam ontgroeid en ik ben hem als serieuze artiest gaan zien (ook al was Bonfire niet verkeerd). Binnenkort komt zijn mixtape STN MTN/Kauai uit en dit is de eerste hit. Donald, you rock

Christina Aguilera – Genie In A Bottle (Loveless Remix)

Ik hou sowieso al van Aguilera, buiten dat het een prachtig mens is genieten mijn oren ook. Zij heeft altijd de battle met Britney Spears gewonnen. Britney probeert tegenwoordig de dance in te gaan en faalt keihard. Gelukkig wordt dit nummer heerlijk gemist en is het nog altijd Christina 1000 – Britney 0

Daft Punk – Harder, Better, Faster, Stronger (Dillon Francis Remix)

Daft Punk kan bijna niet fout gaan. Koning van de Dancewereld en Keizer van het swingen. Een remix kan niet heel snel slecht gaan omdat het materiaal bijna niet te verpesten is. Het is te perfect. De Remix is niet beter dan het origineel of de remix van Daft Punk zelf op Alive. Maar ik kan er altijd van genieten.

Zhu – Gun

CHVRCHES is een van mijn geluksmomentjes van 2013. Heel lang heb ik geen idee hoe ik het moest uitspreken tot iemand het voordeed. Ik voelde mij toen wel even stom. Zhu is opkomend, Faded is best wel een chill nummertje en toen ik erachter kwam dat zij dit nummer hadden gecoverd. Werd ik een blij man. En met succes

Chet Faker x WKND – Lover

Ik zal eerlijk zijn, dit nummer heb ik vandaag ontdekt. Hij is heerlijk, past prima bij deze after summer momenten en ik geniet ervan. Klaar, Ik hoef jullie niet uit te leggen waarom een nummer die ik pas drie uur hierop staat. Don’t be a Negative Nancy

Route 94 – My Love (Young Bombs Remix)

My Love was een van mijn zomerhitjes. Beter dan Summer en beter dan Salsa Tequilla. Ik heb uitermate genoten van dit nummer. Young Bomb zijn compleet onbekend voor mij (Ik moet misschien maar eens iets gaan luisteren na dit lijstje) My love mensen, My love

Faberyayo ft Vic Crezee – Vinkgor

Mijn favoriete Jeugd van Tegenwoordig heeft zijn tweede mixtape gedropt samen met Vic Crezee. Ik ben nog in het punt van, ik moet jou goed luisteren om exclusief een mening te geven over het album. Echter sprong dit nummer er meteen uit voor mij en toen ik erachter kwam dat de beat kwam van FS Green wist ik genoeg. Vinkgor

Geniet ervan en besluit zelf wat je ermee doet

Tegenvaller van de maand: Kendrick Lamar – I

Bepaal zelf maar waarom

Leave a Reply

