Welkom to Quilfort's Modern Life

Music: Scriptie Top 10

Afstudeeropdracht is ingeleverd. Portfolio is vandaag ingeleverd.  Hoe heb ik dit elkaar gekregen?
Een belangrijk onderdeel is muziek. Heel belangrijk. Ik zal jullie mijn top 10 nummers* geven van de afgelopen 6 maanden. En ik moet zeggen. Er zitten verrassingen** bij:

*De nummers zijn gegenereerd door een Spotify App. Dit betekent dat mijn nummers via Itunes of Youtube niet zijn meegenomen. Dit zijn de nummers die ik of niet download waardig vond of ik heb ze nog niet staan.  Edit: Na de lijst te hebben bekeken heb ik inderdaad gelijk.
** Ik denk (ik heb op het moment nog niet gekeken) dat er veel dance en Pop tussen zit. Ik heb namelijk heel veel op dance gestudeerd.
*** Net niet gehaald zijn: John Mayer, Bon Iver en HAIM

10) De 10e plek is bezet voor drie nummers

Coldplay – A Sky Full of Stars

Coldplay in the Dance wereld: Ik vind hem nog best wel chill

Justin Timberlake – Bad Thing

Justin Timberlake is gewoon de nieuwe Michael Jackson. Niet zo goed als MJ, maar hij blijft fucking awesome.

Luke Sital-Singh – Nothing Stays The Same

Cry your Heart out, Fill your Lungs up, We All hurt, We All Lie and nothing stays the same

9) The 1975 – Girl

Dit is voor het eerst dat de zanger in beeld zie. Maar gelukkig kwamen al snel de Girls voorbij

8) Coldplay – Magic

Ik ben blij dat Coldplay terug is

7) Katy Perry – Birthday

Stiekem ben ik een beetje verrast dat deze er tussen staat. Ook al heb ik na het zien van de Music Video meer respect voor mijn toekomstige vriendin

6) The Naked And Famous – I Kill Giants

Kijk, dit verwacht ik ook een hoge plek. TNAF. Heerlijke muziek

5) Kensington – Streets

Toen ik deze – toen nog – onbekende band voor het eerst in Leiden hoorde vond ik het een slecht Kings of Leon kloon. Nu, 3 jaar later, ben ik het nog steeds met 2011 Quilfort eens. Echter is dit een goed nep Kings of Leon nummer.

4) Tiesto – Wasted

Hollands trots: Super populair in de Spotify Dance nummers

3) Ariana Grande – Problem

Dit is mijn grootste verrassing. Oke, zij heeft een fijne stem, en ik zal haar zeker wel even meenemen naar een lunchroom. Maar nummer drie: Dat is wel erg hoog

2) Route 94 – My Love

Ja, ik was al op dit nummer aan het wachten. Dit nummer is echt fantastisch

1) Showtek & Noisecontrollers – Get Loose

Dit is geen verrassing. Oh dit nummer heeft alles wat een studerend feestbeest nodig heeft. Beats, Seks, Energie en Nederland.

I Just Wanna Get Loose When The Beat Drops

Leave a Reply

