Welkom to Quilfort's Modern Life

Het Zwarte Gat Na Mijn Scriptie

Nooit gedacht dat ik in een zwart gat zal raken door het voltooien van mijn scriptie. Sinds woensdag ben ik ontsnapt uit de hel. Conceptversie is opgestuurd en ik kan dus zeggen dat ik nu voor 90% voltooid ben. Ik ben klaar met mijn scriptie. Nu heb ik alleen nog mijn portfolio maar dat is een probleem voor Juni-Quilfort. De vraag is alleen, wat kan ik nu doen.Zoals jullie al lichtelijk ondervinden. Ik schrijf dit alleen uit verveling. Vanwege mijn hersenkamer en het constant herhalen van de achtergrondmuziek van het moment zit ik in mijn kamer met koptelefoon ’N Sync te luisteren. I Ain’t no Lie, Bye bye bye bye!

Kijk Justin Haartjes dan

Kijk Justin Haartjes dan

In plaats van een einde te brengen aan mijn pandarecord heb ik afgelopen drie dagen iets veel interessanter gedaan: Civilazation V gespeeld (Het is inderdaad mogelijk dat mijn prioriteiten bij de verkeerde activiteit ligt). Voor de mensen die het niet kennen: je moet een beschaving beïnvloeden ( Thanks Captain Obvious) en winnen door middel van brutal violence, toerisme, onze lieve heer daarboven of een Democratisch World Domination. En ondanks dat mijn persoonlijkheid THIS IS SPARTA representeert wou ik het eens op de Nelson Mandela methode proberen. Conclusie, De wereld is niet lief voor je. Turkije viel mij aan, Zweden stak mij in mijn rug en Korea krijg mij op handen en voeten. Na enkele uren hoofdpijn vond ik tijd om het te stoppen.

Meme

Omdat overleven in de virtuele wereld mijn hoogtepunt van drie dagen was en Prometheus echt een gigantische kut film is (echt heel heel erg) vond ik het tijd om de wereld te gaan zien. En ondanks het niet superdeluxe weer stapte ik op de fiets voor Rollende Keukens. Een weekend bij de Westergasfabriek vol tientallen mobiele eetgelegenheden die samen één openluchtrestaurent verenigen. En ik moet zeggen. Dit was best wel vet. Er was bier, de dames waren fijn en er was veel voedsel. Veel duur voedsel maar veel voedsel. En dames en heren, ik heb mijn eerst meelwormen gegeten. Dus nu hoor ik tot de baasclub van insecten eters. Morgen nog even een sprinkhaan halen en ik kan zo op stap met Mr Gryles

Bear Gryls

En nu zit ik John Mayer te luisteren, op mijn kamer. Ik denk dat ik ga switchen naar Parks and Recreation. Nog twee afleveringen en mijn leven is weer even over voor mij. Ik vraag jullie nog even om te kijken naar mijn Facebookpagina (want ja, die wordt gewoon Dope D.O.D.) en even te stemmen op mij voor mijn eerste stap naar reisjournalist. Oh en kijk onderstaande trailer, dan weet je welke film ik ga dipsen voor de wereld. Shotgun!

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 29, 2014 by in shenanigans and tagged , , , , , .
