Welkom to Quilfort's Modern Life

Waarom ik niets liet horen

Jullie vragen het universum natuurlijk af, waar is Quilfort gebleven. Had deze jongen niet de grootste plannen om een blog vol te maken en eindelijk de wereld eens een kijkje te geven in het hoofd met 20.000 gedachten per seconden. Ik weet het, het spijt mij. Voortaan zal ik proberen de wereld beter te informeren. Want zoals de wereld weet, een belofte maken is voor mij 100 procent de optie. Waarom heb ik niets laten horen aan jullie:

Korte samenvatting: Ik had betere dingen te doen.
Echter doe ik niet aan korte samenvattingen, want dat is niet mijn stijl. Ik ga jullie uitgebreid uitleggen wat ik heb gedaan tot ik geen zin meer heb. Het is niet dat ik studieontwijkend gedrag vertoon ofzo.

Ik zal beginnen met mij Guilty Pleasure. Nou ja, langzamerhand is het volledig acceptabel geworden en staat het tussen het lijstje op mijn iPhone. De (vrouwelijke) rockband(?) Haim is een oorgasme. Ik zag ze op het programma van Pinkpop staan en realiseerde dat die naam niet erg veel voorbij kwam.  En als toekomstig vrijwilliger van Pinkpop moest ik maar Days are Gone gaan luisteren. Ik zeg: Luister het zelf, met als voorkeur The Wire ( But I just couldn’t take it, I tried hard not to fake it: En bij Fake it word ik automatisch verliefd) My Song 5 vanaf 1:50 (de rest van het nummer  is eigenlijk best wel schijt van dat nummer).

HAIM

En dan te bedenken dat ik geeneens aangetrokken voel tot de dames. Ook al zijn ze wel schattig samen.

Kennen jullie het nummer Barbra Streisand nog? Van One Hit Wonder Duck Sauce a.k.a. A-Trak en Armand van Helden. Vergeet dat nummer en luister naar Quack: Het eerste album van dit DJ-Duo. Barbra Streisand is bij far het slechtste nummer. Ik moet toegeven, veel samples maar dat deed Kanye West ook fantastisch. Het is disco, het is hip en aNYway en NRG zijn gewoon replay waardig. Ok, de skits kunnen irritant zijn maar wat verwacht je van een duo genaamd Duck Sauce.

Over muziek gesproken. Ik word sinds 20 april telkens aangestaard door het bandje aan mijn arm. Op uitnodiging van mijn neef besloot ik een Duitse invasie te plegen in Schijndel. Baskerville luidde op Paaspop 2014 mijn festivalseizoen in. Uiteraard waren Rootsriders het beste optreden, ook al moesten zij dit jaar delen DJ Fresh. Hij heeft het voor elkaar gekregen dat ik niet fit genoeg was voor Feed Me.

Gelukkig kreeg ik de week erna een herkansing als het gaat om elektronisch muziek. Gehuld in oranje, met de baard aan de hand stond ik op Willem’s dagje bij de RAI. Om een heel lang verhaal kort te maken: Armin van Buuren is een held, maar dan ook echt een hele fijne held. Fuck Hardwell, Go Armin. De nacht ervoor had ik ook al een leuke verrassing gehad. Vanaf de boot met een omweg kwam ik op Betoeterd terecht, een heerlijk feestje in Amsterdam Noord. En dat was verrassend leuk, want 1) Noord, wat doe ik daar en 2) het was techno.

Als ik toch met verrassingen bezig ben, als er weer een kussengevecht op de Dam is, DOE MEE! Ik had mijn stoute Chinese schoenen aan gedaan, camera mee en gaan. En dit heeft echt prachtig plaatjes opgeleverd. Ik heb nog nooit zoveel mensen, zo gelukkig elkaar zien slaan. Ik denk dat de beelden voor zichzelf spreken.

Verder deed is aan Tinderdaten, heb ik alles voor mijn school gehaald, heb ik het best hipstergedicht ooit uitgevoerd met mijn homies, deed ik mee aan een schrijfwedstrijd, begon ik een nucleaire oorlog met Polen in Civilazation V, speel ik weer Online Soccer Manager, huil ik stiekem in een hoekje omdat ik geen concertplannen heb, moet ik mijzelf weer scheren, ben ik weer eens in Utrecht geweest, vind ik enquêteren in Alkmaar echt verschrikkelijk, ben ik verbaasd over de grootheid van de kaasmarkt, is mijn kamer netjes en hou ik van Parks and Recreation.
En wat heb jij gedaan?

One comment on “Waarom ik niets liet horen

  1. LC
    May 3, 2014

    HAIM is de beste!!!!!!

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 3, 2014 by in Music, shenanigans and tagged , , , , , .
