Welkom to Quilfort's Modern Life

Ultra Jack U, Go!

Het mooie aan een blog is dat ik het ook gebruiken voor mijn eigen persoonlijk notebook. Als ik iets niet wil vergeten of zomaar besluit dat ik dit over een paar maanden weer wil zien of horen. Deze post is er zo een bericht. Jullie zijn vast wel bekend met Ultra Music Festival.

Nee? Ga je absoluut schamen (of je moet niet van elektronische muziek houden, dat is ook cool)
Ja? Dan ben je net al mij in een diep gat geraakt omdat je er afgelopen drie dagen niet bij kon wezen.

Gelukkig hebben wij altijd Facebook, en gelukkig zijn mijn lieve vliendjes zo awesome om mij te delen met de livestream. Ik had toch niets beters te doen dan slaap aan de kant duwen dus Youtube ging aan. En ik ben blij, en dat kwam geeneens door het aantal prachtige meiden dat voorbij schoot (De Cameraman was zeker een man). Dat kwam door Jack U

Wie hoor ik je nu denken. Jack U? Die naam zei mij ook helemaal niets. Het is vet, het is actief – het is veel betere dan onze huidige technocultuur, dat per maand haar dansje stommer maakt – en ik zit niet stil. Terwijl ik whatsappend naar mijn scherm keek en volgens mij Lil John voorbij zag komen (Later in de Herhaling bleek ik gelijk te hebben) viel het mij op dat de lelijke gothic DJ erg bekend overkwam. Gelukkig heeft Youtube ook een live comment sectie. En door de vele hakenkruisen, haatwensen naar Guetta en R.I.P. beroemdheden kwam ik erachter dat het een duo is, wat voor een verrassing kan zorgen. Skrillex en Diplo

Skrillex-Diplo-Jack-U-project1

Skrillex kennen jullie wel, hij heeft eigenhandig de elektronische wereld voor een jaar kapot gemaakt met Scary Monsters en Nice Sprites. Dubstep is niet het kwaad, haar elementen zijn fantastisch, maar Skrillex maakte het mijn kwaad. Gelukkig heeft hij later aan mij bewezen met o.a. Wild For The Night dat hij een zeer capabele dj is. Zeker voor iemand die zijn AOL naam gebruikt als artiesten naam. En ook al krijgt hij het voor elkaar om mooie dames te verpesten door zijn kapsel op te dringen. Skrillex is hard en ik zal eerlijk zeggen. I Like It Rough!

ellie-goulding-skrillex
Terwijl er op het scherm dancebattles ontstaan en Rope meisjes het beeld vullen kijk ik naar Diplo. Ik ben al een tijdje fan van Diplo. Ik denk toen hij iets met Don Diablo ging doen, daarvoor al. Toevallig het in net vorige week voor het eerst in jaren eens gekeken hoe hij er nou uit zag. Classy as Fuck
kingdiplo
Diplo is fantastisch, zijn stijl zo herkenbaar, iedereen werkt met dit multitalent. Dan praat ik over Tiesto, No Doubt, Beyonc, Die Antwoord, Snoop Dogg, Shakira en zelf Justin Bieber. Ja deze man probeert zelf nog iets goed te maken van Justin Bieber. Ook al is Memphis een kut nummer, het lig niet aan de (veels te simpele) beat. Daarnaast is Diplo ook nog eens leading member in Major Lazer. Laat ik nou net Major Lazer ook echt helemaal fantastisch vinden.
majorlazer
Diplo is voor mij dus altijd een Go, en in combinatie met Skrillex laat hij zien wat hij kan. Eigenlijk, #Dipplex is echt awesome. De nummer 11 en 64 van DJ mag turn that shit up. Op het moment van schrijven heb ik weer de streaming aan en denk ik: “Waarom heeft niet elke optreden Rope Girls”, Uhmm ik bedoel. Dit is awesome
Jack-U
Jack U heeft bevestigd dit jaar nog vijf nummer vrij te spelen en een debuut te maken op het album van Major Lazer. Zoals altijd verbaast Diplo mij op een positieve manier. En Skrillex, ondanks Recess heeft hij nu een dikke GO!. Net als mijn afstudeeropdracht trouwens.  Ik hoop voor jullie dat de stream nog even online blijft. Ik sluit in ieder geval af met WCpapier en Toto!

Edit: Het filmje doet het helaas niet meer. Jack U sloot af met een prachte WC papier machine, vergezeld door Africa

Leave a Reply

Information

This entry was posted on March 31, 2014 by in Music and tagged , , , , .
