Welkom to Quilfort's Modern Life

National Eye Of The Chinese League

Voordat jullie weer eens dit bericht lezen moeten jullie mij iets beloven. Zet het onderstaande nummer aan voordat je gaat lezen.

[spotify http://open.spotify.com/track/2KH16WveTQWT6KOG9Rg6e2]
Mijn ogen bleven naar die ene zweetdruppel dwalen. Hij bleef maar hangen terwijl de rest al vergaan was. Af en toe kon ik mijn ogen op iets anders richten. Dit waren echter de ogen van een zekere Aziaat. Open, gefocust en klaar voor actie. Terug naar de zweetdruppel. Hij is iets gaan dalen en zit nu op de wang. Hoeveel zit je vraag ik hardop. Met moeite hoor ik het getal 10. Ik kijk naar het totaal plaatje en zie een grappig gezicht. Verkrampen, raar en ook gefocust. Vaak vraag ik mijzelf af hoe ik eruit zal zien. Dat zal waarschijnlijk in de buurt van dit komen.

Gym Ik ben weer eens aan het sporten. De gehele situatie is raar. Terwijl ik blijf staren naar de druppel sta ik een halve skippybal te poseren tegen een paal te leunen. Vandaag is de sportschool erg leeg, ongelofelijk. Is donderdag echt zo een kut dat? Heeft Wilders toch zijn zin gekregen en is Geuzenveld leeggelopen of is heel Amsterdam naar mijn thuishaven gegaan voor de wedstrijd van vanavond. AZ-Ajax in de Beker, of zoals mijn hele facebooktijdlijn zegt: MATCHDAY AZ
Dit voetbal brengt mij op ander goed nieuws van de dag. De Nations League. Toevallig had ik laatst een discussie over het nut van oefeninterlands. En ook al vind ik ze nuttig, begrijp ik waarom ze bestaan, voor de sporter is het een beetje nutteloos. Gelukkig heeft Platini, Blatter en crew eens iets goed besloten. Brazil Soccer Confed Cup Brazil Uruguay
Een competitie met alle 54 UEFA-leden is bijna de dream voor elke voetballiefhebber.  De KNVB moest nog wel even een aantal kanttekeningen erbij zetten. Er mogen absoluut niet meer wedstrijden bijkomen en wij willen ook financiële compensatie. Oh ja, en het is ook lullig voor Luxemburg, want die willen ook grote landen op bezoek krijgen. Stiekem begrijp ik onze Bertje wel. Even meer geld eruit halen zodat wij in 2018 eindelijk eens een prijs kunnen winnen. Laten wij maar eerst 2014 met succes doorkomen. hi-res-586d3641e38589e216e3f6cfa7c772f2_crop_north
Voor nu laat ik jullie weer achter. En wees maar niet bang. Ik ben niet van plan elke dag jullie te informeren wat er gebeurd in mijn wereld. Voor nu: Entertainment (behalve als je in Turkije woont)

Leave a Reply

Information

This entry was posted on March 27, 2014 by in Sports.
