Welkom to Quilfort's Modern Life

Mila Kunis is Zwanger, Dus Ja, Dan maar een blog

Vandaag ging ik keurig aan het werk, zoals altijd whitepapers aan het versturen toen ik het slechte nieuws ontving. De dag was al kut, Ik was te laat en ik had een ketting maar gelukkig was daar het internet. Vaak zorgt het WWW voor plezier en genot en is Upcoming een van de beste manieren om de tijd te doden. Echter was vandaag een zwarte dag tussen onze relatie. Het bericht kwam: Mila Kunis is Zwanger

Mila Kunis
Ik begrijp wel dat JT een classy man is, en ik begrijp wel dat zij ook eens wat ouder wordt. Qua uiterlijk is Mila Kunis de droom, en een zwangerschap werkt niet mee.

Ik kon wel huilen, Ik kon wel schreeuwen, ik kan wel dansen maar dat deed ik niet. In plaats daarvan greep ik naar mijn eigen JT en besloten wij zelf om een kind te maken. Het is een tweeling, Geboren met dezelfde ouders.en beiden opgevoed door een ander karakter. Wat ik cryptisch probeer te vertellen: Ik ga de wereld voortaan lastig vallen met mijn shenanigans door middel van deze blog.

Wat kan je verwachten, Sex, drugs, rock n roll – Check | Gezeik – Check | Letters – Check | en al het andere wat Quilfort bezig houdt op een dag.
Wat houdt dit in voor jullie? Helemaal niks behalve entertaiment, een kijkje in mijn wereld en het genot van een filmpje op zijn tijd. Deze is voor jullie: Church

One comment on “Mila Kunis is Zwanger, Dus Ja, Dan maar een blog

  1. justin072
    March 26, 2014

    hoi quilfort, coole blog man. ik zit naast je en zo. gezellig. thee?

Leave a Reply

Information

This entry was posted on March 26, 2014 by in shenanigans and tagged .

Navigation

