Wist je dat: Gladiator 2 echt heel badass zal zijn

Tijdens mijn werkzaamheden als student en geldverdiener heb ik vaak te maken met een instrument. Jullie zijn hier allemaal bekend mee en jullie gebruiken het allemaal op het moment van het leven. Een computer met Internet. Het internet bevat vele websites, heeft een deep web en tot nu toe heb in heel veel uren gespendeerd.
Tijdens deze uren ben ik jaren geleden via StumbleUpon op een website gekomen. Cracked – America’s Only Humor. En ook al ben ik geen Amerikaan, deze shit is fantastisch.  Een website met alleen maar leuke feiten, over Bowser, Pulp Fiction en superhelden: Heel veel superhelden.

marvel-superheroes

Uiteraard kunnen films niet worden vergeten, en laat dit net het punt zijn waarmee ik jullie ga lastig vallen. Of beter gezegd: Sequels. Oke, ik zal nog even ietsjes duidelijker zijn. Een sequel van een film. Ik kan jullie vertellen over Se7en 2: Ei8ht of Forrest Gump 2: Gump en Co. Echter vind ik deze films niet waardig voor een blog (ik heb zelfs een kleine hekel aan Forrest Gump, en ik begrijp dat jullie nu allemaal mijn ontfrienden op Facebook). Nee dit gaat over Gladiator 2

Iedereen kent Gladiator. Geregisseerd door Ridley Scott, aan ons vertoont in 2000 en uitgevoerd door Russel Crowe. Wat is deze film fantastisch. Maximus liet iedereen zien dat een Nieuw Zeeland iedereen zal afmaken in de Romeinse tijd.  Maar ik zeg: Kijk maar zelf!

Crowe is echt awesome in deze film. Deze film kan je niet verbannen, wat wel steeds meer gebeurd met Noah. Maximus is badass en wint van iedereen. Maar wacht, wat gebeurt er wat niemand zag aankomen. Hij gaat dood. Einde verhaal zal je zeggen. Ridley Scott en Russel Crowe zaten volgens mij in de bioscoop, keken elkaar aan en ….
Ridley: Je ziet er goed uit man
Russel: Thanks, komt allemaal door jou man
Ridley:  Waarom heb ik Maximus eigenlijk laten doodgaan, Ik moet hier iets aan doen. Mijn handen jeuken
Russel: Weetje, Sinds ik beroemd ben ken ik een aantal beroemdheden, Ik ken wel een leuk rockstar. Dit gaan wij fixen: Ken je Nick Cave?
Ridley:  Fuck yeah, Gladiator 2 komt eraan, fuck Hannibal, dat komt later wel

Nick Cave

Jullie lezen het goed: Scott en Crowe hebben Nick Cave van Nick Cave and the Bad Seeds gehaald om een creatief script te schrijven. Ik ben net zo verbaasd als jullie En wat zij terugkregen is letterlijk filmwaardig (nog steeds verbaasd)en compleet op waarheid gebaseerd: Dit verzin ik niet
Maximus is dood en komt bij de Roman Gods. In de Afterlife vecht hij zijn weg naar vrijheid als een echte Romeinse gladiator. A la God of War komt hij weer terug op aarde. Op aarde komt hij weer terug bij zijn zoon en vecht hij aan de zijde van de Romeinen. Waarschijnlijk vonden de Goden dit script ook een goed idee wat opeens denken zij: Fuck this Shit, MAXIMUS! YOU ARE IMMORTAL!
Dus wat doet een Immortal Warrior: Juist ja, hij vecht door elke battle met de tijd. Je ziet hem tanks leiden tijdens WWII en meevechten in de Vietnam Oorlog.

Russel Crowe Vietnam

Uiteindelijk komt hij terecht in het Pentagon want ja: America is the greatest country ever en zoals Cracked al opmerkte: Het Pentagon lijkt wel een beetje op een Gladiator Arena. Dat was het zo een beetje. De film is er niet gekomen omdat de studio het over de top zal vinden. Hoe bedoel je over de top, gladiator, immortal, meerdere battles, Russel Crowe, Nick Cave, MAGIE…. Oke ik zie een beetje het punt van de studio, maar alsnog. Zonde!
Wil je het zelf lezen, ga je gang (Ik kwam zelf alleen niet zo ver), Ik ga weer verder aan school

Leave a Reply

